Zadbamy o Twój uśmiech kompleksowo

O klinice

Naszą misją jest stworzenie sieci klinik stomatologicznych na terenie centralnej i południowej Polski o najwyższym standardzie leczenia nawet najbardziej skomplikowanych przypadków stomatologicznych. Celem NEOS Stomatologia jest zwiększenie dostępu do lepszej jakości usług medycznych świadczonych przez standaryzowaną sieć placówek dentystycznych będących pod przewodnictwem doświadczonych specjalistów i ekspertów.

Wybierz NEOS Stomatologia

Na co dzień udowadniamy naszym pacjentom, że leczenie stomatologiczne wcale nie musi kojarzyć się z bólem. Stworzyliśmy miejsce, w którym spełniamy marzenia pacjentów o pięknym, zdrowym i estetycznym uśmiechu.

Co nas wyróżnia?

Kompleksowo leczymy choroby jamy ustnej – holistycznie rozpatrujemy każdy przypadek stomatologiczny. Nasi lekarze specjalizujący się w różnych dziedzinach stomatologii każdorazowo wspólnie diagnozują przyczynę problemu u pacjenta i opracowują indywidualny plan leczenia.

Precyzyjnie diagnozujemy i leczymy pacjenta w ramach jednego ośrodka - posiadamy własną pracownię RTG oraz laboratorium protetyczne. Proponujemy indywidualny dobór zębów oraz korektę rysów twarzy, wykonujemy protezy stałe lub ruchome. Oferujemy wszystkie usługi stomatologiczne w jednym miejscu.

Bezboleśnie przeprowadzamy wszystkie zabiegi – eliminacja bólu oraz "odczarowanie" wizyt w gabinecie stomatologicznym jest jednym z naszych najważniejszych priorytetów.

Posiadamy doświadczenie w leczeniu dzieci – uczymy najmłodszych pacjentów, jak istotne jest dbanie o higienę jamy ustnej, prowadzimy warsztaty z zakresu dbania o zęby, a w gabinecie stomatologicznym stwarzamy dzieciom przyjazne warunki leczenia.